Thursday, December 08, 2005

Bye Bye Europe


"The days of those marvellous United fightbacks appear to be finished and it is bound to be asked whether Ferguson is too. "


就好似人一樣...球隊都有三衰六旺...今朝曼聯作客 0-1 負Benfica,於小組包尾出局,不僅UEFA Champions League出局,亦同時喪失進入UEFA Cup的資格,即係今年已經緣盡Europe。

我係由92年開始睇曼聯,係對上既9年,球隊係UEFA Champions League knock-out stage的常客,對於小組出線,我地作為Fans的,已經習以為常。無可否認,球隊呢兩季的實力已經明顯倒退...表現亦都完全缺乏說服力。新球員確是引入了不少, C.朗...Saha...Ferdinland...A.Smith...Rooney...所花的轉會不菲,但當中有幾多個算得上是成功收購,我相信各MU Fans都心中有數。

近年來關於曼聯內外的負面新聞可說是不絕...先是球迷強烈返對美國Glazer家族對球會的收購行動(最後也是成事...可憐MU現在要為"新班主"負上沉重的債務...)... 之後是球員之間傳出不和...繼而隊長堅尼的離隊...Heinze(呢兩季MU最好的收購 )的整季傷出...球迷對領隊費Sir的不滿聲浪日益增加...車仔在聯賽的獨大...球隊的狀況,可算是處於水深火熱中...

至於今朝對Benfica的UEFA賽事,可說是球隊的新低點吧,我有睇晒成場LIVE match,雖然身為曼迷,但也只好說句優勝劣敗...無論是球員的表現和心理質數,領隊的調動,都令人很失望...Rooney,C.朗又再一次證明佢地踢唔到逆境波,尤其是Rooney,last 果20 mins佢可以話係亂來的,死衝難衝...我覺得佢真係要學下點樣用個腦踢波。雲佬...成場波都隱左形,但都唔可以太怪佢,因為佢一向都係屬於很需要有中場傳送的前鋒,他出色的在於埋門的一腳...但以MU現在的中場效率...他得到的支援,可以話係非常有限...如果無記錯,佢今朝好似未得到過一腳似樣的傳送,亦未作出過一個射門...死未 ?

中場球員...哎...死症...係Newsgroup Forum都已經同人討論到厭...A.Smith打防守中場? 得啖笑。Scholes,Giggs年事已高,跌晒Watt...打5場先交到一場功課,我諗淨係得費Sir先相信佢地仲係有三冠時的水準。Fletcher? 呢條廢柴有得踢正選真係令人費解!!!實力平庸得無話可說,基本功亦唔見得好,再加上絕慢的速度和單薄的身型!!!佢能打正選真的是一個迷!!!掉返轉頭黎諗...MU呢類大型班,要搵呢d球員踢正選,足以證明球會狀況有幾灰啦...o畏,費Sir,你咁落去...真係唔掂呀...唔該你係一月Transfer Window搵d比較有質數,有class的中場球員返來...我地預左今季會四大旨空...但至少...都希望你地可以踢幾場好波比我地睇呀...唉...心痛...!!!

No comments: